طراحی لوگو

طراحی لوگوی جالب

طراحی لوگو ( آرم )
به صورت نوشتاری،تصويری و تلفيقي
به ازای هر طرح
از ۸۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۱٫۵۰۰٫۰۰۰

لوگو باید منحصر به فرد و هوشمندانه باشد لوگو یا آرم همان چیزی است که کمک می کند تا مشتریان محصولات را از رقبای تجاری تشخیص دهند. بنابراین اهمیت زیادی دارد که در طراحی لوگو از المان هایی استفاده شود که بتواند لوگو را به مخاطب معرفی کند. تقلید از لوگوهای دیگر شرکت ها راهکار مناسبی نیست و با طراحی حرفه ای لوگو در تضاد است.
این مهم است که برای طراحی لوگو تفاوت ایجاد کنید. دیوید ایری می گوید: «به چیزی فکر کنید که متفاوت از تمامی لوگوی های حال حاضر است.» او یک طراح و گرافیست حرفه ای است که معتقد است برای ایجاد عناصر متمایز باید بتواند به چیزی غیر از پدیده های موجود فکر کنید.
همچنین دبورا هارکینز، مدیر خلاق در طراحی جمع سپاری و یکی از طراحان حرفه ای وب سایت می گوید: «هنگامی که چیزی خیلی ساده باشد، هیچ تصمیمی وجود ندارد که شکل و فرم آن توسط دیگران استفاده نشود.» بنابراین برای حفظ اصالت لوگوی خود بهتر است آن را به گونه ای طراحی کنید که از دسترس سارقان لوگو دور بماند. برای این کار، طراحی یک لوگوی منحصربه فرد اهمیت دارد.
در برخی موارد نمی توان از تقلید دوری کرد. اما طرح های خلاقانه را نیز نباید از نظر دور داشت. برای مثال می توان به آرم مرسدس بنز اشاره کرد. همینطور لوگوی ویرجین آتلانتیک دارای المان های متفاوت است.

درک نام تجاری :اگر چه لوگو تنها یک تصور است اما نام تجاری را نیز معرفی می کند. لوگوها دارای مخاطب خاص هستند و به همین دلیل در زمان طراحی باید به این موضوع فکر کنید که لوگو شما نام تجاری را برای مشتریان تداعی می کند. شاید با کمک برخی پدیده های مرتبط با محصولات و خدمات بتوان یک لوگوی متفاوت را طراحی کرد. در طراحی لوگو باید از المان های زیباشناسی استفاده شود. به طوری که تصویر دارای معنای عمیق باشد. تحقیق در مورد سایر لوگوها می تواند به کشف المان های جدید مفید واقع شود.
هارکینز می گوید: «هر کار طراحی که به طور مستقیم با ویژگی های نام تجاری در ارتباط باشد، می تواند به یک لوگوی منحصربه فرد منتهی شود.نام تجاری ابزاری است برای متمرکز کردن احساسات و هیجانات مشتریان. ارزیابی شخصیت نام تجاری می تواند شما را در طی کردن سریعتر مسیر یاری دهد. هر لوگو پر است از هدف و معنا. برای مثال دو لوگوی شرکت بایت یا ویکی پدیا هر دو با سیستم متفاوت طراحی شده اند. هر دو لوگو ساده هستند و در عین حال نام تجاری را با خود حمل می کنند.